Згідно закону «Про захист прав споживача», покупець може повернути товар, який не підійшов по тим чи іншим причинам, впродовж 14 днів з моменту придбання. Не можуть бути повернені товари, занесені законодавством у перелік непродовольчих, які не підлягають поверненню та обміну.
Повернення чи обмін товару можливі, за наступних умов:
- товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд, фабричні ярлики та пломби;
- є у наявності касовий чек чи інший, підтверджуючий оплату вказаного товару, документ, гарантійний талон;
- збережена повна комплектація.
Повернення грошових коштів за товар або його заміна, у випадку виявлення дефектів, підпадаючих під гарантійну заміну, проводиться на основі експертного заключення авторизованого сервісного центру про стан продукту.
Заміна чи повернення товару будуть проведені впродовж 3-х робочих днів з моменту видачі заключення сервісним центром. При поверненні грошей за товар розрахунок з покупцем проводиться згідно з вартістю одиниці продукту на момент його покупки. Всі витрати на повернення та транспортування лягають на покупця, який сам має право обрати зручний спосіб транспортування (самостійно, кур’єрська служба). Повернення коштів проводиться тим самим способом, що й оплата, проведена за даний товар.